17 september 2010

De tas van cas


En zo is 'ie geworden! Echt stoer zal het onder mijn handen wel nooit worden, maar ik ben toch heel tevreden met het resultaat (en de eigenaar ook!) Nestels in plaats van lint. Vanmiddag heb ik hem even een geshowd bij een vriendin en dat leverde appeltaart op. Dank je wel, Willemijn. Benieuwd of de tas nog meer op gaat leveren... Klanten voor de webshop bijvoorbeeld, die nu steeds serieuzere vormen aan begint te nemen. Nog even wachten... Nog een paar foto's van de details. Zou deze musketonhaak verloren fietssleutels gaan voorkomen? Zo ja, dan is het echt een goeie. Aan de achterkant heb ik een heel cool iPod-zakje gemaakt, met een nestel waar de draad van de 'oortjes' door heen kunnen. Dat is wel heel leuk als je hem vervolgens verbiedt met zijn iPod naar school te fietsen... Moeders!

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige tas, zeg. Dank voor de link, als ik ook weer eens de kriebels krijg.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.