13 september 2010

Dievenwerk


Wat een dievenwerk was dat! Ik had maar liefst zeventien vlinders uitgeknipt en van een vliesofix-achterkant voorzien. Dat was het werk niet, ze erop strijken ook niet, maar toen moesten ze alle zeventien nog vastgenaaid worden. De hoes paste maar net tussen de naaimachine en draaien was al helemaal een klus! Ik maak er binnenkort niet weer in, zoveel is zeker.

Nu wordt het tijd om aan een klus te beginnen waar ik erg veel zin in heb. Bij spoonflower heb ik een yard stof besteld. Bij deze onvolprezen site kun je je eigen stof ontwerpen. Ik heb een stof ontworpen met als basis een bewerkte foto van onze oudste zoon. Ik had hem namelijk een tas beloofd, maar het spreekt voor zich dat ik me hier niet echt uit kan leven met ruches en lint. Een stoere tas dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.