25 maart 2011

Deze week zag ik/This week I saw..

...de prachtige lach van onze oudste zoon zonder al het hekwerk ervoor. Dag beugel, dank voor niet altijd even trouwe dienst. Zo heb ik met behulp van een campingstoeltje en een pincet al te vaak voor 'ortho' (nooit beugeltandarts zeggen) gespeeld.

 the beautiful smile of our eldest son again. Bye bye bracelets, after two and a half year. The bracelets weren't that reliable all the time. Too often I've played for campsite orthodontist with my tweezer as only tool.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de mooie tanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor hem! En wat een mooie lach heeft ie! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he als hij eruit kan.
    En nu naar iedereen stralend lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heerlijk dat hij verlost is van het metaal in zijn mond. Prachtige lach heeft hij!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat prachtige foto's! Daar krijg ik een prachtige lach van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooo wat heerlijk (ik ben zelf op de helft van de helsebeugel ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal hij blij zijn! Ze staan er goed op, die lachende tanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blogje heb je !!

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: altijd welkom op mijn blogje, laat dan zeker een berichtje achter.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.