11 december 2011

Waldorf Angel

Vorig jaar vertelde ik al hoe de Vrije School tradities langzaam hun intrede doen in mijn volwassen-met-kinderen leven, nadat ik er mij een jeugd lang tegen heb verzet. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens op zoek zou gaan naar een tutorial voor deze engeltjes van wol. En dat ik teleurgesteld zou zijn, omdat ik geen goede kon vinden. Dus raar maar waar; ik heb er zelf een gemaakt. Het is trouwens helemaal niet moeilijk en er zijn bovendien veel mooiere voorbeelden dan de mijne. Klik hier voor de beschrijving.

Last year I told you how Waldorf traditions slowly but surely found their way in my adult life after a childhood filled with pulling away from them. A few years ago I would never had thought I would search for a tutorial for these waldorf angels of wool and be dissappointed by not finding it. So I whipped it up myself. Look overhere for the how-to.


3 opmerkingen:

  1. Zo mooi zijn ze, en ja, ook zo eenvoudig (én leuk) om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor dit prachtige eenvoudige voorbeeld! Ik heb nog witte lontwol liggen en ga lekker aan de slag de komende week. Ik vind het een mooie engel en leuk om kado te geven aan familieleden voor in de kerstboom!
    Ik geniet trouwens erg van al je leuke ideetjes voor kerstknutsels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb voor de vrije school te Leeuwarden de kerstengel gemaakt. Deze in het rood vind ik heel maar dan ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.