25 maart 2012

Party time

Valentijn wordt tweede Paasdag elf jaar. Dat moet gevierd worden. Vorig jaar was zijn Wie-Is-De-Mol-feestje een doorslaand succes. Zo zeer zelfs dat hij graag een tweede WIDM-feestje had gewild, maar iets is de tweede keer zelden leuker (nou ja, er zijn natuurlijk best dingen die de tweede keer leuker zijn, maar feestjes horen daar niet bij).

Nu is een stoer jongenspartijtje verzinnen nog niet zo heel eenvoudig. We hebben tenslotte twee zoons en dus al het nodige achter de rug. Maar toen ik onze jongens en hun vrienden zo vaak in de weer zag met hamers, spijkers en zagen, was het idee geboren: een zeepkistenrace met zelfgemaakte zeepkisten. "Heb je gehoord was voor cool idee mama heeft verzonnen?"

Dus, wie een goed stel wielen kwijt wil, is van harte welkom! Nu nog op zoek naar een goed hellinkje in de buurt.

Valentijn's soon to be eleven. So there's a party to be planned. Last year's party was a big succes, but repeating it wouldn't be as awesome as the original. Repeating seldom is. Organizing cool boys' parties isn't easy, as we have two boys and did a lot of thing already. But seeing them enthousiastically working with hammers, saws and nails, I knew what party it was going to be: a soapbox race with handmade soapboxracers.  "My mom has the coolest ideas!".

8 opmerkingen:

  1. haha ja leuk!! Ik ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, gaaf, heb het een keer gedaan met collega's, dat was ook super. Laat je de kisten ook nog pimpen met troep?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben, geloof ik, al blij als aan het einde van de dag iedereen nog 10 vingers heeft, en er met twee karren geraced kan worden...

      Verwijderen
  3. Amai ik zou u een super coole mama vinden!
    Met jongens is het inderdaad doordenken en zeker als ze wat ouder zijn, ik weet hoe moeilijk dat is, hier zijn al dropings, tentenkampen, vuurkorffeestje, kookhappenings, fakeltochten,..;en meer van die dingen in elkaar gestoken en ik weet hoeveel werk dat is, chapeau hoor en de uitnoding alleen al is een pareltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, dat wordt een cool feestje! Vooral 'voor pleisters wordt gezorgd'. Haha. Ik zou zeggen... succes ! En alvast van harte gefeliciteerd. Geniet van de dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, hoe cool is dit? Moet ik onthouden voor over een jaar of 5!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ! Wat een origineel verjaardagsfeestje !!! Mag ik dat onthouden ???

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.