12 november 2012

Maak een Piet, of niet...


Alles naait en schrijft, heel België is één groot - nee hier houdt de gelijkenis met het gedicht van Campert op- literair creatief festijn. En ik? Ik naai, borduur, quilt, brei, maak poppen, teken niet onverdienstelijk en doe mijn eigen stunts, maar schrijf -vooralsnog- geen boeken.  Wel schreef en tekende ik een patroon. En dat patroon dat geef ik weg.



Zo maar, omdat Dieuwertje Blok weer in het land is en daar gaat ons aller kinderhart sneller van kloppen. Een maandje geleden opende ze een hardloopwedstrijd bij ons in het dorp, weliswaar in haar hoedanigheid van ambassadeur voor de Hartstichting, maar toch. Als Dieuwertje opduikt, dan weet je dat het niet lang meer duurt. Hij komt, hij komt.




En heeft u nu ook zin om zo'n Pietje te maken, klik dan gauw hier voor het patroon en de beschrijving.  (En heeft u toevallig zin om een boek uit te geven, stuur dan gauw een mail naar het adres rechts in de zijbalk.)


4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige pietjes zijn dit geworden! Bedankt voor je patroon en beschrijving.
    Fijne week.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat toevallig, ik ga aan een Sint en Piet stokpop (voor een kleuterjuf) , zou je het erg vinden als ik wat van je patroon meng om zo mijn stokpop te komen (kan zijn dat het toch nog anders uitvalt), deze is echt wel top!
    En een boek, je hebt het in je mars! Prettige cadeautjes (handgemaakt), daar droom ik zelf wel eens van.
    Wie weet ooit worden dromen waar :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally adorable! Happy Sinterklaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.