19 november 2012

What Sundays should be made of....

Zo zouden zondagen moeten zijn. Hetty van Lightbluegrey kwam langs met lieve dochter M. Vlak voor de vakantie ontmoetten we elkaar voor het eerst. Toen was het een beetje spannend, we kenden elkaar immers alleen via wederzijdse blogs. Nu keken Lauren en ik reikhalzend uit naar het bezoek uit Rotterdam, we hadden het beide de vorige keer zo leuk gevonden.

Zou het altijd zo zijn? Zou je lijken op je blog? Met Hetty klikt het in ieder geval geweldig en met onze meisjes ook. Jammer dat ze ver weg woont. Na de lunch, die door de kinderen bij lange na niet zo lekker gevonden werd als door de kok (maar ja, ik lach ook het hardst om mijn eigen grappen), gingen we wandelen in de Waterleidingduinen.

Een wandeling in de Waterleidingduinen is safari in eigen land. Je kunt damherten met enorme geweien en reeën tot op drie, vier meter afstand naderen. En ook al hebben we ze al zo vaak gezien, gewoon wordt het nooit. Jammer genoeg lieten we beide ons fototoestel thuis liggen...

De middag was te kort. Zo kort dat M. haar schoenen verstopte omdat ze niet naar huis wilde! Wel heb ik iets om na te genieten. Hetty maakte voor mij zo'n prachtige leren stalentas als ze al liet zien op haar blog. Het is helemaal haar stijl. Slim van eenvoud. En ook al vind ik haar vriendschap een cadeau op zich, ik ben wel heel blij met mijn tas!

4 opmerkingen:

  1. Op de een of andere manier komen jouw nieuwe blogberichten nooit bij bloglovin' door, dus reageer ik nu op de laatste berichten ;-).
    Yoga is ook niet aan mij besteed. Ik deed te goed mijn best om te onstspannen, waardoor het totaal niet lukte. En dat gezemel over blije bevallingen. Brrr. Kon ik niets mee.
    De sjaal is prachtig btw... heel zen.
    Pietje is helemaal super. Prachtig boek ook. We hebben 'm in het mega groot. Echt handig als je samen knus op de bank gaat zitten...not. Maar mooi is tie wel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb me ooit eens aangemeld bij bloglovin, maar er nooit meer naar omgekeken. Zag dat laatste bericht verre van recent was, maar weet niet wat ik eraan moet doen. Fijn dat je toch even 'langskomt'!

      Verwijderen
  2. Altijd spannend zo een eerste blogontmoeting, maar als het meevalt is het zo genieten en inderdaad tijd te kort,dan volgt gewoon een tweede ontmoeting :)Inderdaad lightbluegrey maakt de dingen wonderlijk in hun eenvoud, ik volg met open mond haar creaties.
    Ik had onlangs afgesproken met een schat van een blogster (ook in het echt :)),dat was zo leuk dat we nu vrijdag elkaar terug zien, terug in Gent, jacht op stoffenwinkeltjes, musea en lekkere eethuisjes :)
    Hé jullie hebben daar ook herten, wij hebben dat hier in ons dorp ook, in een stiltegebied, blijft facineren. Mijn piet stokpop is geheel anders uitgedraaid dan de jouwe, door de stok enzo, die van jou blijft op het verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Petra,
    dank je wel voor de uitleg. Fijn dat ik je kan volgen. Je maakt prachtige dingen. Die piet is geweldig en hoe je de pofmouwen hebt gemaakt vind ik een vondst!
    Groetjes van Nicole
    -Maaksels en Meer-

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.