13 december 2012

Fox for a friend

Lauren gaat vanmiddag even mee om een taartje te eten bij de jarige Merlijne. Het is niet het echte partijtje, maar je wilt toch niet met lege handen komen. Ik zal nog gauw een portemonneetje naaien, bood ik gistermiddag grootmoedig aan, ware het niet dat ik net mijn naaimachine had uitgeleend.  Geen paniek op de prairie: een handgenaaid projectje dan maar. Een sleutelhanger voor de nieuwe fietssleutel. Ik denk dat dat met stip op een staat in de door kinderen zoekgemaakte spullen. Een sleutelhanger, liefst van enig formaat, is dus een absolute noodzaak. Zelfgemaakt doosje erom, kaartje eraan, uurtje later, klaar. Reintje voor Merlijntje.

Wilt u ook een Reintje voor uw kleintje? Ik maakte van het vosje dat ik tekende een snel patroontje. Rechter muisklik op foto, bewaren als afbeelding, uitprinten op A4, uurtje later, klaar. Lees hier de beschrijving.

A small present, a stocking stuffer so you want. I made a small pattern from the little fox I drew last night to make a key ring for one of Lauren's friends. It takes an hour, max. Fold a little box, draw a nice card and there's your fox for friend. (Right click on picture, safe as jpg., print on A4, ready). Click for tutorial.

12 opmerkingen:

  1. Ha, wat een leuk idee, die sla ik direct op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, die ga ik zeker eens proberen.
    Ik zet hem op mijn pinterest. Heel hartelijk bedankt!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig, zeker eentje om te onthouden! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan! Ik ga proberen het in leer te maken, ietsje groter. Fietssleutelhangers van stof worden bij mijn mannen zo snel vies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooitje ! Die wil ik misschien ook nog wel eens maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil wel een Reintje voor mezelf, zeker handig nu ik 3 werkgevers heb met daarbij de nodige sleutelbossen. Ik vind Reintje erg mooi! Fijn weekend, groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Die staat met stip op nummer 1 van de nog te maken lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O die is zo mooi, ik ging net er eentje uittekenen want ik vind hem zo leuk voor een mannensuprise, en dan doe jij dat even, dank je wel!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief vosje! :)(en bedankt voor het lieve berichtje op mijn blog!)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.