1 december 2012

Handmade Christmas


Gisteravond heb ik de vilten balletjes slinger van vorig jaar uit de kerstdoos gepakt zonder mij alvast aan de rest te verlekkeren, we moeten tenslotte nog Sinterklaas vieren. Ik heb er 24 envelopjes aangehangen en wat lucky stars. In plaats van iets lekkers of een cadeautje, deed ik er blanco kaartjes in met de bedoeling daar een leuke herinnering, een complimentje of wat dan ook op te schrijven. Kerstochtend maken we de envelopjes open en lezen we ze allemaal. Hoe idyllisch (als iedereen een beetje leuk meewerkt).

Yesterday evening I picked last year's felt advent garland from the Christmasbox on the attic. Not peeking for the rest of the stuff yet, first Sinterklaas is to be celebrated.  I attached 24 little envelopes and some lucky stars to it and put it to hang on the wall.. Instead of putting some treats in the envelopes I put blank cards into it. The five of us will write down a memory, a compliment or something nice on it and Christmas morning we will read them all together. 

Ter gelegenheid van advent vervalt Vervlogen Dagen voor een keertje in herhaling. Vorig jaar deed ik een 'tour de force' met allemaal zelfgemaakte versiering voor de kerstboom. Te leuk om niet nog een keer te laten zien. Met een klik op de foto komt u op het originele bericht en ziet u de link naar de tutorial.

For once, Vervlogen Dagen does the same trick twice. Last year I put a lot of effort in making all sorts of handmade christmas decorations. Too good to not show them again. By clicking on the pictures you get the link to the original blogpost or tutorial.











6 opmerkingen:

  1. Samen met het weer breng je me helemaal in de sfeer!
    Die boodschappen vind ik wel origineel, hopelijk geeft het veel pret op kerstavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, en ziet er mooi uit. Erg stylish, zou oudste zeggen. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee voor de adventskalender, ben heel erg benieuwd naar het "eindresultaat"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal, ik kom helemaal in Kerstsfeer op die manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd hoe het uitpakt. (Figuurlijk dan, niet letterlijk).

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.